Моє педагогічне есе

 

Есе


Моє педагогічне кредо:
Мети досягає той,хто її прагне”.

           Я – вчитель, а це не просто покликання, це стан душі.

        У шкільні роки, як і більшість учнів, я мріяла осягнути не одну професію. Насамперед хотіла стати лікарем та допомагати людям. Згодом задумалась над професією психолога, адже ця спеціальність була популярною. Здавалось, що я вмію слухати людей та аналізувати почуте.

Чи уявляла я себе вчителем? Так! Я часто думала, як це стояти біля дошки, відкривати учням нові горизонти знань. Великий вплив на вибір моєї професії мала вчителька з англійської мови Карчевська Ольга Романівна. Саме вона відкрила в мене великий потенціал до вивчення англійської мови. Ольга Романівна настільки професійно викладала свій предмет, що я захотіла стати такою “англійкою”, як вона.

Мій шлях до здійснення мрії був нелегкий. Я багато працювала над вивченням лексики, граматики та продовжую робити це й сьогодні.

2014 рік – початок мого навчання в Дрогобицькому педагогічному університеті. Чудовий період студентства: цікаві пари, нові знайомства, нелегкі сесії і ще більше розуміння того, що англійська мова це моє, це те, де я хочу розвиватися і професійо зростати. Ще будучи студенткою (4-ий курс), я почала працювати в рідній школі.

Ось вже п'ятий  рік мого вчителювання, а я пам’ятаю своє  хвилювання перед першим уроком.

Школа – це країна, де кожен день не схожий на попередній. Тут треба встигнути стати цікавим для учнів, дарувати їм свої знання та уміння, бути для них авторитетом.

Інколи мене запитують: “Юлю, а як ти справляєшся ? З сучасними дітьми ж нелегко працювати?“. Завжди з усмішкою відповідаю, що я справді люблю свою роботу, а також відчуваю зв'язок з учнями і щиро радію іхнім успіхам.

 У школі я часто використовую комунікативну методику. Це одна з найпопулярніших методик вивчення англійської мови та й інших іноземних мов у світі. Говоріння та аудіювання ось основні види мовленнєвої діяльності, необхідні для швидкого засвоєння іноземної мови. На заняттях учні працюють у парах та групах, виконують багато завдань – і  їм це до вподоби.

Мета цієї методики – занурити школяра в англомовне середовище, навчити спілкуватися англійською мовою.

На моє глибоке переконання, аудіолінгвальний метод є також важливим у вивченні іноземних мов, оскільки його мета – швидке запам’ятовування слів та фраз, а також вироблення навичок завдяки багаторазовому повторенню. Учні тренуються правильно вимовляти лексичні та граматичні конструкції, виробляючи правильну вимову та інтонацію.

Нещодавно разом зі своєю колегою Іриною Романівною

(вчителем польської мови) застосували методику інтегрованого вивчення іноземних мов. Це було вперше в моїй практиці. Англо-польський урок був справді цікавим: учні із захопленням працювали з різними видами занять, а в кінці уроку школярі заспівали колядку “Jingle Bells” польською та англійською мовами. Такі заняття не лише сприяють ефективному вивченню мови, а й вносять елементи новизни. Я вважаю, що інтегроване вивчення мови та інших предметів розширює світогляд, розвиває допитливість і критичне мислення.

У школі працюю над проблемою “ Застосування інтерактивних технологій як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку іноземної мови”.

Сучасним школярам не подобається працювати лише з підручниками та зошитами. На мою думку, креативний учитель повинен використовувати  сучасні технології на своїх уроках. Радію, що в нашій школі ми маємо декілька інтерактивних дошок. Використання їх робить урок цікавішим та оригінальнішим. Учні із захопленням виконують різноманітні завдання, переглядають відео та виконують тести. Також школярам подобається використовувати свої гаджети на уроках, розшифровуючи підготовлені заздалегідь QR-коди.

Нещодавно прочитала такий вислів Учитель – це професія, яка навчає усі інші. А й справді у нас учителів досить нелегка, але й життєво необхідна місія.

 Тож виховуймо й навчаймо наших учнів так, щоб вони могли реалізувати себе в житті та стати успішними людьми.

Коментарі